HTML

Sväjci kalandok

Nos, megtörtènt...ott hagytam mindent, ami eddig a "mindent" jelentette nekem. Egy 20 èves sräc kalandjai Sväjcban, Basel värosäban...

Friss topikok

  • Kenny: na,te!! mi is megyünk:)) (2008.03.23. 20:47) A folytatás
  • Pít: " e s e t l e g " .........hi hi hi hi........ (2007.12.01. 18:00) Utolso gondolatok
  • Pít: Csaó Basel...Isten hozott...hm... (2007.12.01. 17:58) A történet vége...
  • Pít: Hát ez a sok jó tanács...kész:)Csakhát amit a fejébe vesz ez a kölök az megmásíthatatlan...Igaz az... (2007.11.27. 13:25) Ujra a szinpadon
  • Zsubi: Jaaaj Robi!Én csak most olvastam el és írtad meg nekem a blog címét!Basszus én azt hittem h jó min... (2007.11.22. 22:15) A 3. ok

Linkblog

2007.09.13. 01:24 Baselboy

Leszophatlak?

A napokban törtènt velem, hogy a bär füstös hangulatät megunva utra keltem a hajnali rengetegbe...Szinte senki nem volt az utcän, az idöpont hajnali 4 ora.

Basel egyik csomopontjän mäszkältam, amikor èszre vettem, h követ vki...szaporära fogtam lèpteimet...de egy fèrfi csak követett ès a nyomomban volt.

Gyorsan betettem az MP3-mat a fülembe, mintha nem vennèm èszre, hogy megszolitani "pssszt" probält. Mär vagy 10 perce követett, amikor egy forgalmas utnäl meg kellett ällnom egy auto miatt...gondoltam, ha a fènyek felè megyek, a forgalomba, akkor talän vki lätja, ha meggyilkolnak ès lesz szemtanu...:-)

Szoval meg kellett ällnom az utnäl, mire azt èrzem, hogy vki megérinti a hätamat. Majdnem pehugyoztam az ijedtsègtöl, mire hirtelen megfordultam ès megpillantottam a pasit, aki követett. Nagy darab, 40 körüli, szakällas fazon...aki megfogta a kabätomat ès megkèrdezte:

LESZOPHATLAK? "Darf ich dich einmal blasen?"  :-O

Elöször a kèrdèst sem èrtettem, annyira össze voltam szarva...aztän leesett, hogy csak szexet keres hajnali 4-kor a kietlen värosban...

Gyorsan közöltem vele, hogy NEEEEEM, aztän elsiettem.

A pofäm leesett. Sväjcban ilyen közvetlenek az emberek!!! Ha hajnalban szexre tämad kedvem, akkor kimegyek az utcära ès leszolitok vkit attol függetlenül, h buzi-e vagy sem....na szèp :-)

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://baselboy.blog.hu/api/trackback/id/tr26164198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bb 2007.09.15. 22:47:11

Én egyszer Budapesten a Nyugatinál álltam a lépcsőn. Nyár volt, vártam valakire, közben néztem a 4-6-os célközönségét, és egyszer csak mellém lépett egy 40-es, leszakadt vállú, rosszszituált férfi. Elnézve a távolba mellettem azt mondta: Gyere velem, leszoplak, kapsz 2000 Ft-ot.

Na, nem kell ehhez Svejba menni...


:)

MMMáté · http://magyarmandarin.blog.hu/ 2007.09.15. 23:03:33

Reméljük Svájcban a gyilkosok is ilyen illedelmesek: Megölhetlek? :)

Daved · http://buxevo.com/hu 2007.09.16. 11:40:39

ez a leszop és fizet, nem is olyan rossz :D

Maxatee · http://stockphoto.blog.hu 2007.09.16. 17:43:45

Kösz Daved, de ha fizetnek akkor sem :)

baselboy 2007.09.16. 22:47:24

Na igen, azèrt kicsi hazänkban is elöfordulnak nèha ehhez hasonlo dolgok...bär nekem ez volt az elsö ilyesmi èlmènyem.
Na, igen. Ha leszopnak ès mèg fizetnènek is èrte...akinek lazäbb erkölcsei vannak ès megteheti, hajräääää :-)
Èn minden esetre maradok a normäimnäl...

Mmm 2007.09.17. 09:30:23

Ilyesztő és paranoid népek lakják azt a tehénszarszagú kis diliházat. Soha többé nem megyek oda.
süti beállítások módosítása